Tuesday, March 6, 2007

It was promised...

Този пост е само защото обещах да поствам нещо.Снимката я намерих днес в компютъра си и я харесах за вас.Напоследък не ми се пише щот сме затънали в домашни и др проблеми а и днес МАМ има рожден ден,да ни е жива и здрава и все така да ни слуша.Изминалата седмица бе запълнена от мачове и скапани лекции.Този път не ме изгониха но бяха на път,може би "тишината е злато".Размотах се покарай армията онзи ден и влезнахме да гледаме мача на ЦСКА с Черно море....пак изгубени 105 минути ма поне резултата ме удовлетвори и увеличи дистанцията между цска и ЛЕВСКИ,което нямам как да не ме радва.Завърших мин месец на 6-то място този път от 32 000 човечета в сайта за спортните залози...влизам във форма въпреки че тоя месец тръгнанаопаки малко.
Айде ариведерчи от мен...до скоро.

Ей Pffff спазих си обещанието за пост ;) it's 4 u

No comments: