Monday, March 12, 2007

Живота си тече,а на мен все нещо ми пИче.Яко време и яки хора.3 поредни дни деградирахме покрай кварталните събирания и пушенето на наргиле.4 кутийки за тютюн 3 дни...цепиме ли рекордите....Левски вече е със 6 точки пред ЦСКА,а те върнаха тройчо за треньор.Челси задържаха Х на Тотнъм арсенал отпаднаха от лигата на шампионите,а аз трябва да уча за контролни.Т'ва според мен трудно би се нарекло животец.Минаха ми 9 часовите лекции в събота,ма сега почват 10 часовите и то в 3 поредни дни.Не ми завиждате нали....ма се живее,нали все пак амбицията ми да си отворя хотелче до езерцето трябва да има няква основа,а каква по-добра от ученето :).Днес си отидох до училището...да знаете кво е яко...особено кат си студент вече те гледат все едно си учител..пък и показах на малките шампиони по волейбол че старата школа винаги ще води с 2 точки(в мое лице ихихихи).учителите са си същите,учениците също,не се застоях много,шот нямах време,ама стигнах до заключението че без бившите 12-ти класове е мнооооооооооого празно.Повечето дечица си седят по стаичките говорейки за глупост,дори карти не играят.И все пак учителите и учениците са си същите,само училището се е променило,самотно му е...или поне през моите носталгични очи изглежада такова.

No comments: