Wednesday, January 10, 2007

Лошо начало

Годината не започна по възможно най-добрият начин,в учебен аспект.Оставиха ни и на поправителен вече.Като чели дойде времето на ученето.Иконимиката не ни харесва,странно ли защо изпитваме същото към нея.Ма както споменах ще се учи,там пищовите не минават.За това няколко дни ще се седи у дома на топло.Вече сме и в сесия ако някой не е разбрал,друга работа май няма и да имаме през тези 3-4 седмици.Не че се оплаквам ама не е много интересно само да учи човек,а и тази математика май няма да спре да ме преследва.Учи математика трябва да влезеш в добра гимназия,учи математика трябва да си оправиш оценките по математика,учи математиката трябва да се чвиш на изпит за промяна на оценката,учи по математика трябва да влезеш в университет,учи пшо математика трябва да завършиш семестъра.Ебаси живота.Къдет и да се обърна виждам вече интеграли логаритми функции и куп знаменатели и коренувани числители.Живот ли е това?Май няма кой да ми отговори.Никой не е така обвързан с математиката като нас.А и отгоре на всичко Уикъмб не можаха да бият Челси,направо ми се реве.
Айде сложих и пост който е за събиране на съчуствия вече лягам.Но за да завърша като водещ на сблъсък ще кажа:Само Левскари могат да победят Левскар (в дербито Левски Сиконко-Олимпиакос където се подвизава Хр.Цветанов)на волейбол.

1 comment:

alex_d said...

Уффф! Kато знам, че и мен това ме чака...имам две рамена, така че и за двамата има място да си поплачете...;)