Wednesday, January 3, 2007

И ти искаш да знаеш какво е да си имаш...

БЛИЗНАК ли?
You don't know what it's like, baby
You dont know what it's like.
To look like someone else.
Сега ще ви разясна.Днес е първият ни ден след ваканцията в който трябваше да отчетем присъствие в УНСС.С течение на обстоятелствата обаче се реши че днес трябва да направим последното си контролно по икономика,което се състоя върху макроикономиката.Може би не сте го учили,ма не ви и трябва.Преди него обаче трябваше да свърша друга важна работа в университета,а именно да си предам реферата по информатика който забравих да предам по-рано.С моят реферат предадох и този на Минчо който лежи и до сега болен в кревата.Успешно ги защитих и двата-естествено без да съм ги чел(не се съмнявайте в мен)и изкарах 2 шестици за по-малко от 7 минути.
След това дойде и времето на гадната макроикономика за която дори и не знаех че съществува,а и естествено отново не бях учил,ма в тва ми е чара.Първо с моята група направих своето контролно,и да преписах ма хич не ми е и гузно,беше трудно и натрупано с некви незнайни думички.
Обаче за да е напълно преебано,това контролно бе задължително за всеки,а както разбирате Минчо не можеше в това си състояние да се довлече до УНСС,за това брилянтният ми ум(подхил) измисли "И аз мога да го направя,което означаваше второ контролно за по-малко от 2 часа".И така явих се още един път на контролно заедно с 3548 и 3549.Но както се сещате отново всичко бе преебано.Тестовете бяха различни (puke).Но това не ми попречи да препиша за сетен път в рамките на няколко часа.
През това време Минчо правеше царските пищови и за двама ни,които да предадем на5-ти по математика.
Надявам се,че вече разбрахте какво е да си имаш БЛИЗНАК!

5 comments:

alex_d said...

Оооо, защо си нямам още една като мен, за да я изваждам от гардероба, когато ми потрябва...:(

twin2twin said...

Мерси братле ще ни е нужен ;) а колкото до алекс...мило не си заслужила :P хихихи

alex_d said...

Така е, адаш!Кой превари, той завари:Р:Р:Р Цеци, а ти внимавай случайно да не ти отмъкна твоя близнак:Р:Р:Р...

twin2twin said...

ama mnogo 6te si prili4ate :D

alex_d said...

това не е от такова значение...важното е, че ще ти го взема:Р