Monday, December 22, 2008

den kato den

Из нейния дневник:

В събота той беше доста странен.Искахме да излезем да пием по една бира. Аз се мотах целия ден с моите приятелки по магазините и закъснях за срещата- може и затова да е ядосан. Някакси въобще не стана разковор и аз предложих да отидем на друго място, където можем да поговорим на спокойствие. Той не се възпротиви, но въпреки това остана мълчалив и дистанциран. Питах го какво се е случило, той ми отговори "нищо". Тогава го попитах, дали аз съм го нервирала, той каза, че няма общо с мен и да не се притеснявам. По пътя за вкъщи му казах, че го обичам, той само продължи да кара. Не го разбирам, защо просто не ми каза: "И аз те обичам". Когато пристигнахме в къщи имах чувството, че съм го загубила, че просто той не иска да има вече нищо общо с мен. Той просто седеше и гледаше телевизия-сруваше ми се така далеч от мен. Аз отидох да си лягам. Той дойде след 10 минути и за моя изненада откликна на ласките ми и се любихме. Но някакси не ме напусна чувството, че той е в мислите си някъде далеч от мен. Всичко това ми дойде много и аз реших да говоря открито с него за ситуацията. Той обаче вече беше заспал. Аз заспах плачейки. Не знам какво да правя. Почти съм убедена, че има Друга. животът ми вече няма смисъл.



От неговия дневник:
Днес Байерн падна, но правихме разкошен секс.

No comments: