Wednesday, October 17, 2007

ОБИЧАМ,ПАЗЯ,ГАЗЯ НО НЕ ЛАЗЯ

Пиши де...


....е човече к'во да пиша кат и аз не знам къде се намирам няколко дни....откачам на тема музика...всяка сряда и четвъртък имам изпити...трябва да се мходи на упражнения и лекции...и никой не пита имаш ли желание....ма то си е логично че щом учиш значи искаш, никой не те бие да ходиш....."дали съм човек или звяр, слагам всичко на кантар,дали светлината отсрща е от края на тунела или от запален фар,дали най лесно е да тегля чертата и да вазирам или ДА ОСТАНА С ВАС И ДА ЕКСПЛОАДИРАМ"...и аз не знам ко да правя...
ОБИЧАМ....но го казвам прекалено рядко
ПАЗЯ...всичко което обичам,малко но сладко
ГАЗЯ....всеки който се ебава дори и за кратко
НО НЕ ЛАЗЯ...пред никой батко

Кажете ми дали има човек който да си обича живота колкото мен....НЯМА...няма и да има .

Животът бил тежък.... да бе да..."жиотът е хубав защото е красив"..ае със ЗДРАВЕ

No comments: