Sunday, May 20, 2007

И ОТНОВО ЛЕВСКИ ШАМПИОН


Дай си сърцето на синия отбор,
Помията с отрова на свинете остави,
Сезоните са дълги, но аз не тъжа
Шампион е Левски, о , Левски - София

Не искам аз други да обичам,
Не искам аз чорбарската любов
Сърцето си на Левски аз обричам,
И пазя го изпълнено с любов!

Върнете името на стария отбор,
И ний ще наложим пак "синия терор",
Че Левски - име свято, помнете това,
Смърт за Милко Балев, смърт за ЦСКА!

Отново шампиони на България....да се надяваме на 24-ти Май и купата да е синя.След 3:5 срещу столичното ЛОКО съпровеождано от най-красивия мач през изминалия сезон сините отово ликуват с титлата.Много ми е трудно да ви опиша колко съм радостен, защото много се изговори за Левски презгодината.А тя беше наистина много успешна.Левски в шампионска лида, там където всички искахме да ги гледаме... фаул старт за Левски но се надяваме ази година пак да сме сред най-добрите на континента и да покажем че не случайно се изкачихме до там.За родното първенство няма какво да говорим 2 победи над ЦСКА, 2 победи над ЛОКО СОФИЯ и 2 победи над СЛАВИЯ...селяните са си селяни за тях няма какво да говорим те не се пречисляват към класните столични клубове.Заслужено триумфирахме и тази година.25 е красиво число, дано с титлата дойе и дубълът.

ЧЕСТИТО ЛЕВСКАРИ!!! ЗАСЛУЖИХМЕ СИ Я :)

No comments: