Sunday, December 24, 2006

Christmas eve



It's Christmas eve.Деням преди коледа.Днес всеки празнува със собственото си семейство.Крсив празник събиращ хората разпръснати по всички точки на света.Лично аз не усещам често уюта на собствения си дом но днес той не просто се усеща а направо си се вижда. Традиционно пък у нас има погача умесена от баба с късмети.Паричката отново кат по традиция не е нито в мен нито в Минчо,не се и учудвам,важното е че при мен се падна брак като песен и младо юначе в къщата ми да плаче (Мило не съм нагласял нищо :) само се падна).Кво да го праиш късмет.Дано при всики вас да дойде това което си пожелаете.Дядо коледа че ще дойде това е пределно ясно,надали някой ще остане "капо",но ако е така се замисли дали си бил добър/а през годината.Както каза Ели от ядене та на ядене,от маса на маса,така минават дните покрай празниците и наистина ако сега не се яде,кога ли,а пък и чаша ракийка или червено вино на никого няма да му дойдат в повече.Ние заминаваме за Габрово след няколко часа.Коледата ни ще е габровска,което е по добре от изкуствено създадената коледа която тази година е и у нас.Причината е в изкуствената елха,която наистина е голяма и красива ма е пластмасова.А пък за защитниците на природата бих казал,че те така и иначе са отсечени.Та да се върна на пътуванто-ще видим роднините ще пийнем добре(там много се пие,ма и много се яде),ще похапнем и ще загреем за нова година.Това е от Т2Т,до скоро и ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ!



ЧЕСТИТА КОЛЕДА!!!

4 comments:

alex_d said...

Daa da da...opravdaniq...takuv mu bil kusmeta!Mai va6te ne6to ti namekvat milo:D..izglejda mislqt 4e ti e do6lo vremeto:D:D:D

twin2twin said...

Поостарявам явно вече става видимо ма нали всеки е на толко колкото се чуствал,не мисля тогава че ми е време ма никой не пита (очевидно).

alex_d said...

Аааа искам само да отбележа,че нямам нищо общо с късмета ти или с мераците на родителското тяло!!!

twin2twin said...

ima6 ima6 i to baq (sprqmo kysmeta de) ;P